bysoner sanırsam henüz çımadı bende aradım ama bulamadım tsl 14 stadında dediğin gibi.. çok kötüü inönü ve saraçoğluna göre
baybilmis ya beyler bi hayırlı GS li çıksada şu ali Sami yen stadyumumuzu şöle bi güzel yapsa.14TAL stadlarındaki inanılmaz dandik olmuş ayıp olmuş b iel atsanız ii olur!
cangele9 ben fenerliyim ama yinede link veriyim hepimiz kardeşiz nasılsa http://www.fifadelisi.net/downloaddetay.php?id=165 alın size ali samiyen resimlerde orada mevcut
baybilmis lbwttw kardeşiz ;)!saolasın çok!Da hani aria yazıları yerine avea olsa koltuklar lacivert yerine kırmızı olsa birde kapalı tavanı kırmız beyaz yerine esas şimdiki gibi olsa güzel olur
baybilmis yokmuuuu alisamiyen yaaaaaa!!!Beyler hadi be elinize bileğinize kuvvet bi yapıverseniz.Bıktım TSL yamasındaki dandik alisamiyenden
BLACK EAGLE5 SANA KATILIYORUM KARDEŞİM AMA FIFA08 İÇİN EN İYİ ALİSAMİYEN STADYUMU GÜNCELLEMESİNİN ARKADAŞ LİNKİNİ VERMİŞ ZATEN KEŞKE DEDİĞİN GİBİ İNÖNÜ STADYUMU GİBİ ALİSAMİYEN STADYUMU HEM DAHA GÜNCEL HEMDE DAHA GÜZEL YAPILSA...
cangele9 black eagle5 inönü çok süper tsl stadlarında daha ne istiyon kanka allahtan belanımı:D keşke saraçoğlunuda yapsalar öyle
daniman ya ben bu 14 stadı ekledim şimdi oyunu açtığım zaman maçı oyna dediğimde hata raporu weriyor ve oyundan atıyor off yaaa :(
cangele9 size müjde sitemiz moderatörlerinden 10ur ali samiyen stadını yapmayı kabul etti tüm meraklılara duyurulur:D işte burada dedi: http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=92936&pagenumber=8&perpage=10 10ur la benim mesajıma bakın bu linkte görürsünüz:cool:
onur_okan kardeş bu ali sami yen yamasını nereye yüklüyoz yardımcı olurmsunuz saol paylaşımın güzel :D