Türk takımlarının faceleri ile pek ilgilenmemişler.
Benim gördüğüm sadece Türk milli takımındaki oyuncuların facelerini alıp koymuşlar.
Rüştü , Volkan , Arda , Sabri , Gökhan , Toraman , Servet , Aurelio gibi oyuncuların facelerinin olması tamamen milli takımdan ötürü.
Bunlar dışında roberto carlos , ricardinho ve hasan şaş ın faceleri dikkatimi çekti.
Bunların sebebide , ricardinhonun yakın zamanda brezilya milli takımında oynaması , roberto carlosun meşhur bir futbolcu olması , hasan şaşında 2002 WC dan dolayı japonlarda sempati yaratması.
Diğer futbolcular çoğunlukla sallamasyon olmuş.
Ama genel itibari ile Fifanın çok ötesinde 3 büyük takımda.Konami ye teşşekür etmek gerekir.Fifada 3 büyükler tam felaketti.Hatta şaka gibiydi diyebiliriz.