Arkadaşlar Ben Ps2 kullanıyorum.Bildiğim kadarıyla ps2yede,ps3ede çıkıyor pes2008.Ama Aralarında Fark Olacakmış.Bu Fark Sadece Grafik farkımı yoksa oynayış,hareketler,kamera açısı,animasyon vb. farklılıklarmı.Yani Saydıklarım Birinde var birinde yok şeklinde olacakmı yoksa sadece grafik farkımı olacak.
Cevaplarınızı bekliyorum...
:)