sevgılı arkadslar fıfa 2008 aldım oyun ıcınde oynarken acaıp hızlanma oluyor yanı normalden fazla bu sorun nedne olur bılen varsa bı zahmet benı aydınlatablır mı ekıpmanım şöle işlemcı p4 2000 mhz ekran kartım atirodean 9550 rem 512 anakartım asus. sizce rem le ekran kartı arsnda bı uyumszulk mu var yoksa rem mı sorunlu bılen varsa bu konuları lütfen yardm etsn tek zevkım su oyun onuda oynayamıyorum kaldı kı fıfa 2007 oynarken de öle oluyor oyun zaten kendılıgndne hızlanıyor hanı oyunun heycanına göre ama bende bu 2 kat fazla oluyor takıp etmek zorlaşıor makına paso yuenıyor bneı bu yüzden=)