pesdelisi2 ya arkadaşlar benim ekran kartı 64 mb (yani minimum sistem) desteklemiyor 2008 i.(desteksiz)GeForce4 MX not supported 'miş.ya bi cevabı olan yokmu? lütfen ne hayallerle indirmiştim bunu :(
turkmad **Ekran Kartını Değiştir Al Nvidia Geforce 8500 Gt Paşa Gibi Oyna Başka Birşey Denmez Buna ;) **