Orjinal Mesajı Yazan: thekingsong
shabani nondayla attım!
Ben Ümit Karan'la attım onu söliim ilk önce..
2. olarak da yeri burası değil ama Shabani Nonda nerde??Arkadaş attım demiş ama sanmıyorum..Yani kendin yaptıysan bilemem tabi ama Shabani Nonda yok oyunda ben bulamadım..Birisi nerde olduğunu sölerse bana çok iyi olacak..GS'de yok Roma'da yok Blackburn'de yok :( Biri yardımcı olursa sevinecem...