beratgecesi ya öncelikle hayırlı bayramlar diliyorum,,ya bnm sorunum şu, fifadan kaydettiğim replay görüntüsünü media playerda yada başka bir versiyonda nasıl izliyeceğim ya acaba bir yardımcı olurmuydunuz,,iyi çalışmalar....
FifaMen **Replayinizi normal şekilde kaydediyorsunuz. Daha sonra menüdeki LOAD/EXPORT seçeneğine girip replayinizi seçiyorsunuz. Seçtiğiniz replay açılınca sağ aşşağıda export diye bir seçenek var. Export diyin işlem tamamBelgelerim FIFA 08 klasörüne atılacaktır.**