sqaRlet Arkadaşlar daha önceki pes serilerinde yönettiğimiz takımdan ayrılıp başka takıma geçilmiyordu pes 2008 de böyle mi olacak bir bilgisi olan var mı?
psv HERALDE OLMAYACAK BU ARADA BENDE STAD YAPMAYA BAŞLADIM AMA OYUNA NASIL EKLENCEK BİLMİYOM PES 6 VE 2008 UYUMLU
timotyduncan oncekı serrılerle aynı tek fark taraftar eklenmıs bıde transferın olma olasılıgını goruyosun o kadar