conradmarina ARKADAŞLAR FİFA08 MULTİPLAYER İLE ANCAK İKİ MAÇ ÜST ÜSTE YAPABİLİYORUM ÜÇÜNCÜ MAÇI MULTİPLAYER KURMUYOR MAKİNALAR BİRBİRİNİ GÖRMÜYOR NEDEN OLABİLİR BİLGİ VE YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM ÇOOK TEŞEKKÜRLER
tbozbas ağında sorun wardır dostum bende cafe işletiyorum istediğim kadar oynuyorum ok hub ve ağ bağlantılarını kontrol edersen ii olur. bu kadar :)
conradmarina Orjinal Mesajı Yazan: tbozbas ağında sorun wardır dostum bende cafe işletiyorum istediğim kadar oynuyorum ok hub ve ağ bağlantılarını kontrol edersen ii olur. bu kadar :) TEŞŞKÜRLER KARDEŞ AMA FİFA 2007 DE HİÇ Bİ SORUN YAŞAMADIM ŞİMDİYE KADAR AĞDA SORUN OLSA AYNI SORUNU ONDA OLMAZ MIYDI AĞ SORUNU VARSA NASIL BULABİLİRİM BU AĞ SORUNUNU