Orjinal Mesajı Yazan: combat21
--------------------------------------------------------------------------------
fifa 08 menejer oynuyorum ama oyuncular hemen güç kaybediyor güç göstergesi hemen sarı,kırmızı fln oluyor nasıl performanslarını artırıcam?yardım edebilirmisniz ?
Performans arttırma sorunu değil o, takımca atak yapıp takımca defans yapıcaksın, bireysel olarak yoracağın oyuncuları iyi seç zaten 3 oyuncu değiştirme hakkın var sarı olduğu zaman göstergeleri, oyuncu değişikliği yapmalısın yoksa diğer maçda güçsüz durumda oluyorlar.