Orjinal Mesajı Yazan: the_gitarist_berk
slm arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz pes 2008 i yükledim ındivia GeForce Fx5200 512ram 128 ekran kartı kullanıyorum hiçbir younda bu zaman kadar sorun yaşamadım ama oyuna giriyorum bir kere master ligi açmıyor normal maç yapıyorum ondan da maç yarıda donuyor öle kalıyor neden acaba yardımlarınız için şimdiden tşkler
Oyunun çözünürlüğünü düşür, ekran kartı sürücünün en günceli olduğundan emin ol, oynadığın Pes in oyun dosyalarında bir hata olabilir, XP kullanıyorsan SP2 yüklü olsun, Ayrıca crack in hatalı olabilir,en son olarak burası fifa bölümü, konunu Pes kısmına aç bence.