yagoyago arkadaşlar ben fifa 07 de ekran çözünürlüğü 800 olarak ayarlayamıyorum sadece 640 480 var lütfen yardım edin yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
YAKISIKLI_18 hangi bitti kullanıyorsun ki 32 bitte kullan o sorunu vermez 16 veriyo öle bi sorun bi öle dene
FIFA_men arkadaşa katılıyorum 32 bit dene.renk sayısını yükselt.yine olmuyorsa ekran kartından kaynaklıyor demektir.