e_f_e manager modda bi transfer yapıyom 2 numara giyiyo hadi neyse ben değiştiriyomda baska takıma oyuncu satıncada 2 numara giyiyo kalecide 2 numara giyiyo forvette bunun çaresi yokmu?:confused:
fifanem Gelen Oyuncuları sırasıyla dizmek istiyor 1 numara doluysa dolayısıyla iki numarayı adama veriyor!!
SkyJacker. team management kısmından edit kit number diye bi seçenek var oraya gel ordan istediğin oyuncuya istediğin numarayı verebilirsin.
BrK YmnCi evet çok gıcık bir durum. hadi biz kendi takımımızı değiştirebiliyoruzda diğer takımlarda da yeni transferler hep 2 giyiyor :x: :x: