Benim demoyla ilgili tespitlerim şunlar:
1-Oyun fiziği
Oyun fiziğinde bir sorun olduğu ortada, bu da büyük oranda top fiziğinden kaynaklanmakta:
-Topa vuran adamlar çok az kuvvet harcıyor sanki, ufak bi ayak hareketiyle top çok hızlı gidiyor.
-Top pes6 daki gibi dönerek gittiğini hissettirmiyor, biraz yerde kayma hissi var.
-Top genel anlamda hızlı, sürtünmeden pek nasibini almamış sanki:)
-Topun ses efekti tatmin edici değil, patlak bir topa vurmuş hissi veriyor adama.
-Top çok fazla etkileşime giriyor bazen, kaleci topu tutayım derken kalecinin ayağına çarpan top birden fırlıyor.
-Eski serilerdeki falso alma olayı da azalmış.
Futbolcu fiziklernde bir sorun gözükmüyor, koşma animasyonları elden geçirilebilir.
Kamera biraz garip, topu tam olarak takip etmiyor, toptaki kayma hissi bundan da kaynaklanıyo olabilir(Kamera topa tam odaklansa, topun hareket hissi daha kolay yakalanabilir)
Bunların dışında replaylerde detayın artmasıyla, replayler çekilmez olutor. Replaylerde oyun içi kalitesiyle gösterimi sağlayan bir seçenek olmalı(Yada lodmixer gibi bi eklentiyle düzeltilebilmeli)
Bunlar tabii eksiler, artılarda oldukça fazla, en çok hoşuma gidenler:
-Grafikler, Kontra atakların gerçekçiliği, mantıklı bindirmeler, yere atma, barajdaki adam sayısına müdahele, Taktik ekranındaki yenilikler, Yeni motora geçmesine rağmen eski oynanıştan fazla birşey kaybetmemesi(zamanla daha da iyi olacağını düşünüyorum, en azından fifa gibi olmamış)