gecen hafta yeni oyuna basladım simdilik 2011deyim. Silvestri kontrat imzalamıs aslanlar gibi, almak imkansız. san roman'ın da hastasıyım zaten alabilsem olay biticek ama vermiyolar çalısma izni! bence oyundaki en baba sağ bek keske oynatsaydın. ilk sezon musacchio yu almıstım riverdan onu oynatıyodum sag bekte ama hiç ofansif özelliği yok, zaten aslında DC oynuyo. van den borreyle rafinhayı kovalıyorum simdi ama 2sini toplasan bi san roman etmez..
bu arada düsük bütceler için:
Lauri Dalla Valle AMC
Tiago Ronaldo MC
Cristiano MC***** (boavista veya sao paulo)
Tommy Hoiland ST
ve Martin Harnik AMC.. özellikle harnik çok dandik gibi duruyo ama 100k ya falan alıyosun ve hiç de fena oynamıyo.