pilot_falcon Vista işletim sistemi ve tüm yamalar sürücüler en son olacak şekilde kullanıyorum. Instant replayi full save yaparken problem yok ancak 10 saniyelik save yapınca desktopa atıyor oyun. Çözümünü bilen varsa ve burada paylaşırsa sevinirim.Teşekkürler.
patasana Evet malesef o sorunu ben de çözemedim.O yüzden kaydedemiyorum golleri.Umarım EA bi yamayla bu sorunu çözer.
GaLLaRDo78 arkadaşlar bendede oluyor ama şöyle yapıyorum kaydediyo bazen .10 sn save basınca r. clip die bi yazı çıkıyor onu tamamen silin hiç bişey yazmayın boş bırakın ve save deyin.böyle sadece 1 kere save edersiniz 2.de eski dosyanın üzerine yazar