meraba playstation2 de fifa2008 oyununu oynuyorum.bir şey dikkatimi çekti maç kazanmama rağmen fun club tan alışveriş yapmam için gerekli olan puanları toplayamıyorum.hiç puan vermiyor.semi-pro da oynuyorum.buna rağmen maç kazanmama rağmen hiç puan vermiyor.acaba hangi ayarları yapmam lazım.