salvadore33 fifa 2008i yükledm oyuna girdm fakat acaip yavaşlıor paslarda filan ağır çekime girior resmen. windows vista 32 bit kullanıorm sistem özelliklerimde şöyle:2.2 ghz core2duo 2 gb ram geforce 8400 ekran kartı sorun ne olabilr???