Merhaba,
Bildiğiniz gibi bu yıl Fraps gibi programlara ihtiyaç kalmadan replay dosyalarını media player dosyası haline getirebiliyoruz. Bende güzel gollerimi sizlerle paylaşacağım:)
İlk golüm o kadar da güzel bir gol değil hatta FIFA için sıradan sayılabilecek bir gol,ancak biryerden başlamak gerek:)