fjcfcefjc aynı problem bende de oldu çözemedim bi türlü. çok saçma yaa. açabilsem türkçeleştiririm full.
Micrope bende oldu valla, istediği programı yükledim ondan sonra db masterı yükledim oldu sorun çıkmadı. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=tr 2.0 versiyonuda vardı ama, ben istediği 1.1'i yükledim yinede :)