Arkadaşlar bir pes 5 top 8 yaptım nasıl güzel olmuşmu ?
Bende top yaptında onun tanıtımı zannettim :D .sağol goller için..
valla ben de öle zannettim:D
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: