Arkadaşlar bugün Fifa 2008'in DVD halinde tek cd olanını aldım. Eve geldim ve dvd-rom'a takınca açılan pencerede açıkcası yüklemeye dair hiç bir şey göremedim. Ya biz cahil kalmışız ya da bir yanlışlık var... :)
İşte dvd'ye koyunca cd'nin içinden çıkanlar. Belki siz yardımcı olabilirsiniz, şimdiden teşekkürler...
