Orjinal Mesajı Yazan: 123ae321
arkadaşlar inönüyü indirdim ama nasıl eklicem bilmiyom aslında denerim bişiler ama bozmıyim şimdi orjinal oyunu...:D
yardım ederseniz tşşkürler... bu arada stadlara devam durmayın çünkü mükemmel gidiyorsunuz mahaşallah emeğe saygı...
Eger benim oraya koydugum Inönüden bahsediyorsan, o bitmis stad degil.
Daha bi ton eksigi var, ayrica onu oyuna eklemek biraz zor.