karizma_selo fifa 08'i nasıl pencere modunda oynarım yardım ederseniz sevinirim yani tam ekran değilde pencere şeklinde işim olunca açıp kapatayım hemen
harbee Aşağıdaki adreste FIFA 08 Windowed Patch diye bir program var arkadaşım ordan indirebilirsin. http://www.fifavictormarcao.hu/fvm/modules/PDdownloads/singlefile.php?cid=24&lid=229 Ya da direkt download linki: http://fifavictormarcao.hu/files/FIFA08WindowedPatch.exe