galata arkadaşlar nextgen fifa 08 de yağmurlu maç ayarlıyamıyorsunuz.Acaba gerçekten yokmu yoksa ben mi ayarlarını bulamadım.Aranızda nextgen fifa oynayan varmı.Gerçektende yağmurlu maç ayarlayamıyormuyuz