pesfanatik Arkadaşlar ben pes 6 da master league de oynarken yeni oyuncular dogdugu zaman onlara transfer teklifi gelmiyordu,Pes 2008 de master league hakkında bilginiz var mı?
digimax volla ben günlerdir araştırıyorum,bulabildiğim bilgiler sadece ligler seçilebilecek ve her ligde 20 yada 18 takım olacak istenirse mastr lig içinde dünya ve avrupa kupasıda oynanabilecek transferler takımların favorite puanlarına göre değişecek
i love PES Orjinal Mesajı Yazan: pesfanatik Arkadaşlar ben pes 6 da master league de oynarken yeni oyuncular dogdugu zaman onlara transfer teklifi gelmiyordu,Pes 2008 de master league hakkında bilginiz var mı? seni bilmem ama ben oynarken yeni gelen oyunculardan iyi olanlara teklif yağıyordu