Sanırım deneme aşamasında daha :) ilerde transfer fln da yaparlar, belki sadece sen o oyuncu olursun, benim hayallerimde olan birşeydi bu :) sen bir oyuncu olcan, menajerin fln olcan, istediğin takıma gitcen kariyerin fln belki küçük bir takımdan başlican sana takımlar teklif fln yapcak :) vs. vs. çok güzel olurdu ama inş ilerleyen yıllarda fifa bunu bize yaşatır.