merhaba arkadaşlar sitenize daha yeni kayıt oldum.ben laptopuma fifa 2008 yükledim ancak büyük bir problem yaşıyorum.maça başladığımda ev sahibi olduğumda sağ tarafa atak yaparken koşmak için şifte basıp bir de sağ yön tuşuna bastığımda oyuncu düz bir şekilde kaleye koşuyor koşarken döne yuşuna pas tuşuna bastığımda ise hiç bi tepki göstermiyor ve koşmaya devam ediyor.çapraza ise koşamıyorum bile şiftle.anca sol tarafa gidrken aynı problemi yaşamıyorum.fifa 2007 de aynısı olmuştu.yardımcı olursanız sevinirim...