beyler ben FIFA08 e sitemizden guncelleme paketi daha sora turkce dil paketi ve sora 14 stad yamasi indirdim sonra oyunumu oynarken manager modda muzıkte menu de takılı kalıyoo pc yi yeniden reset cekiyorum lutfenn yardımm normal turnuva oynarken bı sorun yok yada dıger lerınde de bı sorun yok sadece manager modda basıma gelıyo bu olay bence guncelleme paketi icine etti oyunun dıye dusunuyorum acaba sizce neden oldu bu sorunlar!... sımdıden saol un