mrb arkadaşlar.. bu nordic resmi kadro güncelleme yamasını yükledim... onlıne oynarken yama olan arkadaşlarla olmayan arkadaşlar oynayamıyoruz.. uyuşmuyor diye hata veriyor... ve de nordic yamasını kaldıramıyorum... yamayı kaldırmak için oyunu yeniden yüklemek gerekiyor... lütfen bilen varsa yardımcı olsun.....
bu nordic i fifa08 içinden nasıl silecezzz....