arkadaşlar ben pes 2008 demo yu indirdim gayet güzel oynuyorum ama bende spiker yok time expander ve 2 kişi oynama yaması yaptım acaba bundan mı kaynaklanıyor ya da başka bir şey lütfen yardımm(oyunun yamasız halinde bu sorunun olup olmadığını bilmiyorum)