Arkadaşlar merhaba fifa 08'i ps3 versiyonunda oynuyorum ama oyunda inanılmaz eksiklikler var.Mesela yağmurlu, karlı maç yapamıyorsunuz.Oyunun kameralarında da eksiklikler var.Oyunu tv modunda oynayamıyorsunuz.Oyunda sadece 4 tane kamera var.Anlaşılan ea henüz nextgen lere hazır değil.Halbuki ne umutlarla fifa yı almıştım fifa nextgen dede tam bir hayal kırıklığı