Bushido64 arkadaslar, bende turnuvalara, veya liglere katilmak istiyorum, ama nerden katilacam, ve nasil ? multi tool um var, FIFA 07 turnuvalarina katilmak istiyorum, mesela SCN turnuvalarini gördüm, onlara bende katilmak istiyorum, nasil katilabilirim ?