mersinlii arkdaşlar acaba ara pası hangi tuşla yapıyor bi bilginiz varmı? ayrıca 07'deki q+w ve q+d 'yi hangi tuşlar yapıyor söylerseniz iyi olur birde en yeni türkçe yama linkini atarsanız süper olcak