Ahmet94 Biraz Oynuyom 10-15 dk oyun acaip kasıoyor biraz kapatıyop 5 dk sonra giriyom düzgün neden acaba
nico aynı sorun bende de var.. dell inspiron 1300 laptop ım durumu şöyle özetleyeyim... ekran kartı ısınınca fan çalışmaya başlıyor ve o esnada kasıyor.. bu durumu şöyle halledebişirsin ya yeni bi laptop alıcan. yada bir laptop sogutucu alacaksın.
erenalan arkadsim masaustu kullnaiosan eger ki ben kullandigim icin biliorum ben de de yapiodu bi aralar fifa07de sonra bilgisayarin icini acip gizelce ekrankartinin ve islemcinin fanlarini cikartip temizledim ve yagladim (makıne yagı onerırıM) ve sorun ortadan tamamen kalktı sana tavsıyem bu ıslemı 3 ayda bır yap kı pc ın zorlanmadan calıssın... Onerıme guvenıorum ınsllh sonucu sen de gorursun:) kolay gelsın