Bir sezon manager mode bitirdim ve bir tane uzaktan gol yemedim, hatta yediğim gollerin %95'i karşı karşıya, yapay zeka gene acaip gelmeye başladı, world class oynuyorum ama cpu bir tane uzaktan gol atamadı, bırakın atmayı şut bile çekmedi desem yeridir. Tek yaptığı dümdüz ortadan içeri yürümek ve girebilirse kalecinin yanından golü atıyor zaten. Bana mı öyle denk geldi yoksa aynı şeyi farkeden var mı arkadaşlar?