selamifurkan Arkadaşlar Fifa Manager 08 demoyu indirdimde 3d izleyemiyorum maçları neden acaba demoda 3d maç modu yokmu ?
fikonx demoda 3d maç modu yok.oyundan çıkarken bir ekran geliyor. demoda olmayan maddeleri yazmışlar.