aydinov arkada$lar resmi yama yükledim nasil geri silebilirim? hamachi aglarinda olan herkesde resmi yama yüklenmis olmuyor ve multiplayer oynama $ansimizi da ortadan kaldirmi$ oluyoruz. var midir bi bilen? saygilarimla.
KennyOii silmene gerek yok team managent kısmından reset to squad gibi bişey vardı orda reset original squad yap yeter. başarılar.