arkadasım cevapların ıcın tesekurler de.. bak ben sana soyle ızah edeyim... master lig ayarlarını yapıyorum, takım secerken galatasarayı secıyorum ve 2.ligden baslıyor.. yanı benım amacaım bi kere yapmıstım yanlıslıklada bir daha yapamadım sorunum şu;
1.ligden baslatmak ıstıyorum takımı ve oynayacagım takımlarıda kendım belırlemek ıstıyorum .. yani lig ismi sabit kalıyor misal italya seri a .. ama içindeki takımları ben beliriliyorum ... umarım anlatabilmişimdir tesekur ederim ilgilendiğiğiniz için