cangele9 arkadaşlar biraz resim koysanız kar yağışı koysanız bende demo var onda biraz yağıyodu bide şu lapa lapayı görelim :D
Devrim0 arkadaş fifa 08 de kar yağıyor. Ayarı şöyle yapabilirsin: maça başlamadan önce takım seçmen gerekiyor işte o sırada takımı se.meden Q harfine bas orada stat,hava filan var onları ayarla ve oyna dostum.:cool:
onuryilmaz02 Arkadaşlar turuncu top seçerseniz kar yağıyor tabi stad seçiminde kış ayarını açacaksınız.
Lucas_47 Orjinal Mesajı Yazan: onuryilmaz02 Arkadaşlar turuncu top seçerseniz kar yağıyor tabi stad seçiminde kış ayarını açacaksınız. illa ki turuncu top seçmen gerekmiyor ben sadece winter'i açıyorum oluyor
Lucas_47 arkadaşlar hazırlık maçında takım seçmeden önce **Q ya basın orda winter var onu On** yapın olacak
Lucas_47 Arkadaşlar Resimde Halka İçine Aldığım Yeri Yani Winter'i On Yapın Sonra Maça Girin Kar Yağacak Pek İyi Görünmüyor Karın Yağdığı Dikkatli Bakmanız Gerek.....
kemanci valla bilgisayarda oynuyorsan ,,SPRINT"(-E-) tusuna bas classic secdikten sonra, ondan sonra yuaridaki resim deki gibi oluyor,ordada Winter on ,Weather i de Night ya da overcast day yapiyorsun.