Orjinal Mesajı Yazan: serginho47
2 gb ram 512 radeon x1550 series yinede kasılıyo heralde olur
Pes'in grafikleri ile ilgili bi sorun var ya hadi bakalım.Umarım düzelir full versiyonda.
Youtube'ta söylediğin ekran kartının Bioshock oyununda nasıl canavar gibi çalıştığını gösteren bi video buldum.Videonun sonundaki yansıma efektleri gerçekten hoş.Buyrun;
http://www.youtube.com/v/m4u-gBfhTng>http://www.youtube.com/v/m4u-gBfhTng type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">