R2.Savage Windows Vista ve Linux Ubuntu nun kıyaslandığı bu mükemmel video eminim hoşunuza gidecektir... Ben de yakın bir zamanda harddiskimde ufak bir yer ayırarak Linux ile %30 hızlı nete girme avantajını yakalayacağım umarım. http://www.youtube.com/v/nPecBxM2f6c>http://www.youtube.com/v/nPecBxM2f6c type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
cracks insanlar pahalı/paralı olanı daha cazip buluyolar nedense. ucuz/bedava olan daha yetenekli olmasına rağmen. ego kötü bişey ya.
Imagine ubuntu çok güzelmiş ama ayrıntılı bi bilgim yok o yüzden pek bi yorum yapamam, kullanım bakımından süper gözüküyor ama.
03Gs1905 Yaw ne yapacaksınız ubuntuyla kubuntuyla.. :) Türk işi Linux takılın madem Linux'a geçecekseniz hem kaynak sıkıntısı çekmezsiniz.. :) Beryl'se Beryl ne ararsanız onda da var.. :)