arkadaşlar bir kaç konu var merak ettiğim hepsine tek tek konu açmak istemedim burdan cevap bekliyorum.
1:Pes 2008 tam sürümü çıktımı?
2:bu pes 6 için Türk tezahuratları konusunda olan şey bilgisayar içinmi hani normal editler varya pc için olan onlara uyarmı?yoksa ps içinmi?
şimdi aklıma bukadar geldi:D daha vardıda klıma gelmiyor:D