Kabahat sizin valla... Pes Pes dediniz alın size pes işte, pestede tuşlar böyle abicim. Bu kadar pesle kıyaslamanın sonu bu olur. Q + W zaten ço ksağlıksız bir tuştu iyi olmuş kaldırtıkladı. oyuncu PES teki gibi Q ile değişiyor, paslar S ile kullanılıyor, alıştım ben.