kiral_10 beyler ben de ne taraftar görünüyo ne yardımcı hakemler nede yedek kulubesi görünüyo.hı futbolcuların azı hiç açılmıyo.benim bu suronu giderebilmem için ne yapmalıyım.bi arkadaş demiştiki ekran kartını değiştir.değiştirisem hangi marka ve hangi özellikleri olmalı bilgisi olan varsa ne olur yardım etsin:( kiral_10
darkme tanıdık var mı kardeşim pc ci yoksa kandırılar 512mb (paylaşımsız) al bence tabi bi sor araştır ATİ güzel marka diyolar ASUS da olur G_FORCE bilmiyom
kiral_10 hayır başkalarında taraftar var hem demodansa futbolcuların azı açılmıyo hemde formalar kırşmıyo peki buna ne dersin
kiral_10 512 ram 2.54 ghz sizce yterlimi pees 2008 e yeni bir ekran kartı alayımmı.alcaksam nasıl bi şey alayım
yusuf_3336 Ndivia Geforce 2 Ti 64M ekran kartıyla Pess 2008/ oynama şansım var mı? arkadaşlar yardımcı olun
muratgungormez ah ulan ah nasılda kazıklıyorlar milleti şu ekran kartları konusunda üzülüyorum.millet 512 mb ekran kartı olunca her oyunu oynucam sanıyor.halbuki bazı 256mb ekran kartları 512mn lık kartlardan daha fazla verim sağlıyor.Sayı büyükmü hemen al mantığından kurtulun iyice araştırın bakalım neler öğreneceksiniz
aLperrr önce marka sonra boyut herzaman öcelik ATI dir. bu arada 2.54 Ghz bi oyun için bence yeter hatta ARTAR.
KATIRCAN_ReFLeX arkaşım ekran kartının driverını silip intten tekrar yükle olmadıysa directx i silip yeniden yükle 512 mb ile çok rahat o özelliklerin olması lazım en olmadı pc ye format at banada fifa08 i oynarken olmuştu formatladıktan sonra canavar gibi oynadım 256 lık ekran kartıyla
kiral_10 ekran kartının driverını nasıl sileceğim pc diyerek oyunumu silip bi daha yükleyeyim ya da bilgisayaramı format atayım tam olark anlatırmısın
BuLiX 256 ekran kartı nvidia 512 Ram nasıl olur ben fifa 2008 rahat kaldırıo hem formatsız Pes 2008 Kalrırımı
Pesmania55 Arkadaşım yeni bir kart alman lazım şu kartı öneririm bn bunu aldım ASUS EAH2600PRO 521MB DDR2 PCI EX. DUAL DVI Pixel Shader 4.0 var pesi higta oynarsın