arkadaşlar oyunu cumartesi aldım yükledim. sorunsuz yüklendi fakat oyun da klavyem sapıtıyor. tuşlarda geç algılama oluyor. örnegin yön tuşundan elimi çekiyorum hala yürüyor oyuncum. klavyem bozulmuş dedim fakat word de diğer oyunlarda düzgün çalışıyor. neden olabilir. orjinal key olmadığı crackli key kulladığımız için böyle bir önlem almış olabilirlermi yardımcı olursanız sevinirim