Cesc Laptop da mı oynuyosun? Sadece çapraz giderken E'yi kullanmama sorunun yok bence senin, aynı anda 3 tuşu birden kullanamıyosun.
Micrope Bendede var sorun ama bende başka tuşlar için, kablosuz klavye kullanıcılraında bazı üç tuş aynı anda basmıyor bendede oluyor arada, dıt dıt diye ötüyor :D kullanamıyorum... :) ama ben çapraz giderkende koşabiliyorum sanırım :D
Ahmet94 klavye uzaktan değil yeni klavyemi alsam sinirlenince klavyeye 2 tane koyuyom ondan olabilir mi?
Micrope Yaw bazı klavyelerde bazı 3 tuşa aynı anda basamıyorsun :) Yani Şöyle birşey var NFS Most Wanted da fln nitroyu kullanırken dönemiyordum bende klavye yüzünden tuşu değiştirmek zorunda kalmıştım :) Seninkide o hesap belliki. Tuşu değiştirip bide öyle dene istersen :) Klavyeler dayanıklıdır ama :D bende çok vuruyorum klavyeye, sinirlenince tabi oyunlarda fln :D