GaLLaRDo78 Arkadaşlar Fifa 2008 i fast te oynuyorum ama ben biraz daha hızlı olmasını istiyorum. sanki demo daha hızlı idi.bunu yapmanın yolunu bilen varmı?Sistemimde bi sorun yok baştan söyleyeyim sadece daha seri oynamak istiyorum
GaLLaRDo78 render ı düşürdüm ama olmuyor render 7 de 3 e düşürdüm atlamalı gibi oluyor oyun güzel olmuyor.başka bi yolu yokmu