Evet arkadaslar bu konuyu ps2de fifa08 i merak eden arkadaslar icin anlatmak istedim
öncelikle be a pro modundan bahsetmek istiyorum oyunu bence söyle yorumlayabiliriz toplu ve topsuz
oyun toplu oyunda mutlaka mücadele ve paslı topsuz oyunda özellikle forvet oyuncusu iseniz kessinlikle
bos alanlar kacıp x o ücgen ve kare tusları ile kendi takım oyuncularınızdan pas ara pası ve uzun pas
isteyebiliyorsunuz ancak tavsiyem heryerden pas istemeyiniz cünkü oyuncularınız heryerden size pas atmaya
kalkıyorlar ve bunun sonucunda top kayıpları oluyor. be a pro sezonuda oyunun içinde mevcut.
ve play zone burdada kendinize ortasaha defans forvet olarak oynayabilirsiz.diyelimki ortasaha olmaya
karar verdiniz o mevkide oynayan bütün oyuncular sizin elinizde ve sadece onlarla oynayabiliyorsunuz .
buda güzel bir yenilik. ve oyunun bazı yenilikleri ise şöyle
sahalar gercekden daha güzel ve gündüz modu eskisinden daha cok gelistirilmis ve baska bir yeniligi ise
kıŞ modu ve gercekden oda güzel olmus frikikler gercekden daha zor ama daha güzel olmus artık 95metreden:) gol yemiyorsunuz.çimler daha güzel olmus kaleci kontrölünüde kendinzi alabiliyorsunuz ama bu bazen işe yarıor bazen
çok kolay gol yemenize sebep olabilir dikkat etmenizde fayda var.taraftarlar daha gercekci olmus ve ıslık buna benzer
seslerle sizi etki altına alıyorlar eskiden her pozisyonda kırmızı kart vardı artık yok.bir kaçtane yeni stat daha eklenmis durumda umarım sizi aydınlatmısımdır .......