fffiiifffaaa ben fifa 2008i yükledim crackını falan yaptım oyun yüklendi ,masaüstündeki simgeye tıklıyorum ve siyah bir ekran çöküyor oyun açılmıyor lütfen yardım
Exvision **1.** Başlık forum kurallarına uygun değil. **2.** Crack paylaşmak ve istekte bulunmak yasaktır. **Bu yüzden konu kapatılmıştır.**